Dežurna soba - dispečerski center je srce Zavoda.
Dežurna soba - dispečerski center je srce Zavoda.
Sodobno oblikovana oprema z namestitvijo osmih monitorjev na
dosegu roke operaterja in treh monitorjev pod stropom omogoča
pregledno, udobno in ergonomsko delo. Delovni pult z ogrodjem za
monitorje je dobavlja priznano Italijansko podjetje, ki opremlja
številne centre po Italiji in tudi v tujini - Netz .
Nad pultom je montiranih osem monitorjev, ki so vsi na dosegu
rok, tako da operater opravlja delo sede. Monitorji, ki so
montirani služijo za video nadzor centra, avtomatsko odpiranje
vrat, vzpostavljanje radijskih zvez, kontrola video nadzora Kras, upravljanje z lastno vremensko postajo ZGRS, nadzorom nad
delovanjem sistemov v podjetju Mitol Sežana, vzpostavljanje
telefonskih pogovorov v centru in spremljanje raznih dogodkov
preko računalnika (zemljevidi, spin 112, teletext, televizija,
podatki o zaposlenih itd.).
Video nadzor centra: v okolici ZGRS Sežana je
nameščenih 13 videonadzornih kamer, ki operaterju v dežurni sobi
omogočajo spremljanje in dogajanje v okolici centra.
Avtomatsko odpiranje vrat: zaslon z
upravljanjem na dotik operaterju omogoča odpiranje vseh 16
garažnih vrat iz dežurne sobe. Ob sprejetju klica se na podlagi
podanih podatkov lahko odloči katera vozila bodo izvozila na
intervencijo in jim odpre garažna vrata.
Vzpostavljanje radijskih zvez: Stabilna
radijska postaja ZETRON lahko spremlja 5 različnih kanalov
hkrati. Operater jo enostavno upravlja preko zaslona na dotik,
ter hkrati lahko koordinira več intervencij.
Video nadzor KRAS: V celotnem sistemu video
nadzora KRAS je nameščenih 13 kamer. V ZGRS Sežana upravljamo s
štirimi kamerami, ki so na hribu ZIDOVNIK, ŠTJAK, ARTVIŽE in
TRSTELJ.
Vremenska postaja: Operater preko vremenske
postaje lahko spremlja smer vetra, hitrost vetra, zračni tlak,
temperaturo in padavine. Vremenska postaja zbrane podatke tudi
shranjuje s izbranimi podatki lahko primerjamo ali so leta
deževna ali suha.
Infranet: Zavod za gasilno in reševalno službo Sežana nudi tehnično požarno varovanje.
Požarno varovanje obsega prenos požarnega alarma v naš dispečerski center. Sistem se imenuje INFRANET,
ki ga nudi Telekom. Ta sistem omogoča hitrejše javljanje požara in aktiviranje ob proženju alarma. Na
povezavo Infranet imamo priključeno podjetje Mitol d.o.o, Petrol d.d. in Adria Terminali d.o.o..
Telefonske zveze: s ReCo Postojna je
vzpostavljena direktna tel. Linija, telefon za sprejemanje
klicev iz dvigal, ter dežurni telefon.
Dežurna soba - dispečerski center je srce Zavoda.
Vsi računalniki so montirani izven dežurne sobe , kar je zaradi
hrupa in segrevanja prostora velika prednost.
Pri zasnovi dežurne sobe je bila posvečena posebna pozornost
obliki prostora, velikostim oken, ter namestitvi opreme, ki je nameščena pod pravilnim kotom, predvsem zaradi bleščanja.